Faqs By Ruilen & retourneren
Ruilen & retourneren
Indien (een deel van) de bestelling onverhoopt niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@gosje.nl en vermeld in de e-mail het volgende: – naam – ordernummer – product – reden van retour.
Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een RMA bevestiging per e-mail.
Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar het adres wat je per mail krijgt.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 werkdagen het betaalde bedrag van de geretourneerde artikelen terug. Bij niet juiste retours worden administratie kosten a €3,95 afgehouden. Retourzendingen die niet voldoen aan onze eisen kunnen niet worden afgehandeld. U bent wettelijk verplicht zorg te dragen voor een juiste aankomst bij ons, wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies in het verzendproces naar ons.
Ruilen
Als de maat of kleur van het artikel dat u besteld heeft niet naar wens is, dan kunt u dit altijd binnen 14 dagen na ontvangst ruilen (mits voorradig). De verzendkosten hiervan zijn voor rekening van de klant. De aanvraag dient altijd vooraf via e-mail (info@gosje.nl) kenbaar gemaakt te worden. Zodra uw aanvraag door ons bevestigd is ontvangt u een RMA document en kunt u de artikelen aan ons retour zenden.
Let op: De artikelen dienen, ongebruik, ongedragen, heel, met kaartje eraan en ongewassen te zijn. Maatwerk (custom items), personalisatie producten en sale items kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Retouren kan enkel mét RMA-nummer. Ontvangen wij een retour zonder RMA-nummer, kunnen wij deze niet verder verwerken.